brandiin

Alla inlägg under april 2015

Av sandra brandin - 28 april 2015 13:42

tjena.. 



har ej vatt inne på ett bra tag nu :P 


får nog skärpa mig lite :P hehe 




jag har flyttat upp till dalarna 


hade egen lägenhet innan en liten 1 a bodde där i några månader själv 

sen träffa jag världen bästa o underbaraste pojkvän :) 


fick både jobb o lägenhet här uppe så det va därför jag flyttade hit. men det som jag saknar mest i skåne är min son william .. <3 över ett år sen jag träffa han sist.. 



både han o jag har gått igenom en del . men han är starkare än vad jag är.. jag försöker för mina barn skull.. 


om ca 4-5 veckor kommer lilla syster till världen :) 


fick veta i september när jag va inne på sjukan ang min njursten att jag va gravid. så det va bara att ringa till mannen o berätta läget o diskutera lite hur vi skulle göra med tanke på att vi hade nästan precis blivit tsm då. men vi bestämde oss för att behålla det . :)  vilket jag är överlycklig för.. 


i april gick jag på mamma ledighet o blev sambo :) 

hans mamma flytta till min gamla 1 o jag flytta in i deras 2 a :D



allt känns så bra men saknar vissa vänner nere i skåne.. 


får se om vi åker ner när lillasyster e född eller hur vi gör  får se om vi orkar o allt sånt mkt som ska göras .. 


allting är klart till henne så nu får hon komma när hon vill :) 


här e lite bilder :)         







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards