brandiin

Alla inlägg under mars 2012

Av sandra brandin - 28 mars 2012 20:20

blir så jävla arg när ingen kan göra ngt för mig men jag ska ställa upp för alla det e fan slut på detta skitet nu...


det ända jag begär av folk som har körkort å bil det e att köra mig 2ggr i veckan men ingen kan... nu menar jag dom som inte jobbar....!!!




jag gör allt för att träffa min son men kan inte det så ofta jag vill i emd jag inte kan ta mig dit.... ¨

är en vecka sen jag träffa honom sist..

saknar han sjukt mycke<3

han är mitt allt min underbara son...  

Av sandra brandin - 26 mars 2012 18:19

här kommer lite från helgen..


Fredag: satt hemma å drack lite me sanne vad meningen jag skulle iväg men blev aldrig så. satt bara hemma å chilla ganska skönt...




Lördag: va på födelsedags fest i genarp. riktigt skoj faktiskt mycket trevligt folk å sällskap:D



Söndag: va bara hemma å slappa :D



Måndag: va meningen jag skulle träffa min underbara son i dag men blev inte så:(

saknar å älskar han:d <3

får vänta tills torsdag å träffa han...

Av sandra brandin - 20 mars 2012 15:34

nu har jag inte skrivit på jätte länge känner jag så nu måste jag skriva av mig lite...!!


jag har träffat världens underbaraste kille det bulla e att han bor 40 mil i från men det ska vi nog klara av:D


sen har det hänt mycke ang sonen min..

tänker inte skriva allt här men kan skriva en del..



sonen har flyttat från mig och bor nu hos sin far..

och jag å pappan kommer inte jätte bra övernens inte ens jag å hans sambo

men tanke på vad hon har gjort.. men men..



hade min son igår i några timmar innan dess hade  ja inte träffat han på 2 veckor så det va helt underbart att få ha honom längre ;)  får inte träffa han så ofta som sagt.. vill träffa han mer än vad jag får nu.. men kommer nog bli svårt..


så nu har jag gjort lite ärenden sen har jag skrivit av mig lite ang torsdag. men det e hemlis vad jag ska göra då...

men ska göra 2 av dom ärenden jag gjorde idag ska jag göra i morron med.. sen ska jag göra ett annat i morron med..


viktiga ärenden inför torsdag.....




vet inte vad jag ska skriva mer nu så skriver mer ikväll.... ha det bra så länge folket som läser denna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards