brandiin

Alla inlägg under maj 2013

Av sandra brandin - 9 maj 2013 13:24

Fan e så trött på allt snack kom till mig istället för att gå bakom ryggen. Sanningen kommer alltid fram så inte lönt att ljuga.

Av sandra brandin - 8 maj 2013 19:40

Måste skriva av mig lite här känner jag om livet . Har så mycke i mitt huvud. För er som inte vet så har jag en som som e 3 månader för tidigt . Men han är 1 år och 7 månader nu .sen i samma veva som han föddes va min bror med om allvarlig bil olycka . Blev svårt skadad. Detta hände 2011. Jag har varit sambo i 1 år men det tog slut för 2månder sen typ . Då bor med en tjej kompis nu tills jag hittar en egen . Och jag är sjukskriven för har problem med benet pga en tatuering med röd färg. Har fått nya underbara vänner med. Och den idioten ska jag bara ha mina saker av sen e han ute ur mitt liv sååå göööööt. Han har fattat lite nu sen jag börja dejta hans kompis :) haha . Så klockrent . Sitter just nu på tåget till mina underbara vänner :) sen har min andra bror oxå blivit pappa och det klockrena där e att både han och jag fick en son som första barn :) haha både har typ inte svenska namn på dom :) haha . Men nu ska jag inte skriva mer nu ska jag ladda upp bilder :) och ni dom tycker detta e korkat skrivit håll det för er själva då .

Av sandra brandin - 2 maj 2013 19:51

Fredag-söndag.
Va hos hjärtat hela helgen :) Emilia va oxå där fast bara fredagen.

Åkte hem i söndes morse för att jag skulle ha William :) .

Sov sen hemma söndag- tisdag tror jag haha sen åkte jag ner igen till Tomelilla . Sen va jag i Ystad i går och träffa natta å Tommy sen hem en timme sen ner till Tomelilla igen haha :) sen åkte jag hem i morse för skulle på möte i Lund. Vart hemma nästan hela dagen. Träffa Lee snabbt i dag igen :) nu sitter jag på tåget upp till k-stad till mormor :) haha ett jävla flängande på mig :) <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards