brandiin

Alla inlägg under juni 2012

Av sandra brandin - 22 juni 2012 20:25

va ett tag sen jag uppdatera här:

men här kommer lite info:D




jag har flyttat till en liten stuga med min underbara sambo:d


har haft william längre än vad jag har haft innan vilket jag är glad för att jag har fått :D:D 

min underbara son..!!!


sen ska jag ha han en hel dag nästa helg för jag ska börja jobba nu på måndag. ! så det ska bli riktigt kul det va i mars sist som jag hade han hemma :d är riktigt glad..





idag är det midsommar å då kommer sambons bror hans sambo å två kompisar till dom hit sen två kompisar till min sambo.! så vi ska snart börja grilla lite :D:D ska bli nice:D





så denna bruden säger bara SKÅÅÅÅL å hoppas alla får en bra midsommar för det ska jag ha:D:D





Av sandra brandin - 9 juni 2012 20:03

blev jätte glad igår när jag pratade med malin... :) fick veta hur det va med brossan  fick bilder på honom:D

sen får jag komma o hälsa på honom det har jag längtat efter:D:D har velat komma ut sen han fick komma hem å det fick han i januari månad  nu äntligen får jag så jag ska dit nästa helg :D:D denna tös e GLAD:D:d<3


ska bli skönt att äntligen få se dej brossan å se hur du mår.!!



älskar mina underbara pojkar william å ch<3 ni e mitt allt<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards