brandiin

Alla inlägg under mars 2011

Av sandra brandin - 28 mars 2011 17:52

är så jävla trött på folk om håller på att dom inte fattar när man säger till dom....

Av sandra brandin - 28 mars 2011 16:34

fredag: va på dagstorp å kolla på arvingarna:d d va nice:P

tack för den kvällen:P

och tack för jag fick sova hos dej det va snällt av dej d du gjorde:D:d<3



lördag: festade i eslöv sen drog vi till ss en runda:d

sen efter d drog vi till eslöv igen sen blev d fjortis valla hahahaha

den va kul d ja kommer ihåg haha tack gumman för du finns<3


söndag:d va hos pappa med brossan andrea å bellfis det bjöd på midda:d kul å träffa syskonen å faren min igen efter 1år:P hihi men d ska d bli ändringar på ska inte gå ett år till nästa gång ja träffar han:P



tack alla mina vänner för ni finns ni e helt underbara älskar er<3

Av sandra brandin - 21 mars 2011 14:57

fredag: tog det bara lungt  tobbe,emelie,jocke å hans brud va här sen käka jag å emil hos marcus å andrea..

sen gick vi till dennis å emelie jag å emelie satt å spelade skip-bo:)


lördag: satt å festade lite hos brossan sen blev d dammstorp träffade mkt trevligt folk:) kollade på lars kristerz:P


   


söndag: tog det lungt :)

Av sandra brandin - 12 mars 2011 14:49

jag blir så trött på kärleken vrf gör dom ngt som dom sen ångrar på fyllan??




jag menar kan man inte gå hem å byta byxor själv? nej man tar med sej en brud som e sjukt kär i han... hmmm:s tänk för helvete dom va hemma typ 1h å det tar det inte att byta byxor....



sen ber han mig dra åt helvete å allt va faan e d ....



hatara kärleken

Av sandra brandin - 9 mars 2011 19:37

då har man tvättat från kl 7 i morse nu hänger det sista på tork sköönt:P hehe...



älskar min sambo över allt annat vet inte vad jag hade gjort utan honom e så glad att vi har hittat tillbaka till varandra efter 3-4 år<3<3


blir så glad å lycklig när jag ser honom<3<3



älskar min familj å mina vänner med:P

Av sandra brandin - 4 mars 2011 10:58

jaha då va det fredag i da å min älskling kommer hem:D:D


har man en överasskning till älsk när han kommer hen:P:P hihi han e så nyfiken på vad det är men han få vänta:P haha...






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards